تبلیغات در گوگل


تبلیغات در گوگل

با تبلیغات در گوگل می‌توانید در مدت زمان کوتاهی شمار بازدیدکنندگان سایت تان را افزایش دهید. یکی از محصولات تبلیغاتی آنلاین Google AdWords می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی را به سایت تان جذب کرده و تجارت‌تان را ارتقا دهید. شما طرحی مناسب برای تبلیغ‌تان انتخاب
 می‌کنید و AdWords آن را به کسانی که به دنبال محصولات یا خدماتی مشابه محصولات شما هستند در همان لحظه‌ی جستجو نشان می‌دهد.

در روش تبلیغات در گوگل(PPC) شما دقیقا به ازای هر کلیک که بر روی تبلیغ‌تان می‌شود پرداخت می‌کنید. این به معنی آن است که فقط در صورتی که تبلیغ‌تان مفید واقع شود از شما هزینه‌ای کسر می‌شود و همچنین کنترل کامل هزینه تبلیــــغات در حوزه اختیــــار‌تان می‌باشــد. به زبانی ساده‌تر شما می‌توانید بودجه روزانه تبلیغات‌تان را مشخص کرده و آن را به هر مقدار که مایل هستید و در هر زمانی تغییر دهید حتی شما می‌توانید تصمیم بگیرید که به ازای هر کلیک چقدر بپردازید.

بنابراین تبلیغات در گوگل بسیار ساده است و چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد. شما فقط "کلمه کلیدی" که می‌تواند یک کلمه و یا یک عبارت مربوط به تجارت‌تان باشد را مشخص شما وقتـــــی مردم برای همچــــــنین عباراتی جستجو میکـــایج گوگل نشــان داده شود.
یک ویژگی جالب AdWords انعطاف پذیر بودن آن می‌باشد, زیرا هروقت که اراده کنید می‌توانید تببلیغ خود را عوض کرده و تبلیغ جدیدتان را جایگزین آن کنید.

از این طریق پیام شما دقیقا به مخاطب مناسب در زمانی که دقیقا به دنبال محصولی مشابه محصول شما می‌باشد نشان داده خواهد شد.

فواید AdWords :
1.    جذب مخاطبان بیشتر برای سایت شما
2.    فیلتر مشتریان از نظر منطقه جغرافیایی
3.    مدیریت زمان پخش آگهی
4.    جذب مشتریانی که فقط با موبایل به اینترنت وصل می‌‌شوند
5.    هزینه بازاریابی متناسب به همراه در دست داشتن کنترل کامل آن
6.    پیدا کردن بینشی کامل نسبت به بازدید مشتریان از تبلیغ شما
7.    دسترسی کامل به محتوای تبلیغات و امکان تغییر دادن و به روز کردن آن  

پنج راه برای موفق شدن تبلیغ‌تان
1.    مدیریت ساختاریافته تبلیغات

​​

2.    انتخاب کلمه کلیدی مناسب (دقیقا مربوط به تجارت‌تان باشد,از 2-3 کلمه بیشتر نباشد,خیلی عام و یا خیلی خاص نباشد.)
3.    تدوین تبلیغی خاص و منحصر به فرد (واضح به مشتریان‌تان بگویید که چرا باید از سایت‌تان بازدید کنند و در مرحله‌ی بعد از آنها چه میخواهید)
4.    مشخص سازی صفحه ای که مشتریان با کلیک به آن وارد شوند (دقیقا مشخص کنید که مشتریان بعد از کلیک به چه صفحه ای وارد شوند؛ 
           صفحه اصلی,صفحه‌ی محصولی خاص و ...)
5.    پیگیری فعالیت مشتریان (اطلاع از تعداد مشتریانی که از طریق AdWords به سایت شما آمده‌اند و کلمه کلیدی مورد استفاده آنها)