تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

بنر تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین می‌باشد. در این روش تبلیغ شما به صورت عکسی در کنار محتوای اصلی سایت مرتبط جایی که در معرض دید مشتریان بالقوه‌تان باشد به نمایش گذاشته می‌شود و به منظور بالا بردن ترافیک سایت‌تان با کلیک کاربر بر روی عکس به سایت شما منتقل می‌شود.

اغلب بنر‌های تبلیغاتی به صورت عکسی (یا فایل فلش) مستطیل شکل که معمولا بنرهای بلند و باریک در کنار صفحه و بنرهای کوتاه و عریض در بالا یا پایین صفحه به سه صورت زیر به نمایش در می‌آیند:

1. دارای جایگاه مشخص

2. به صورت پنجره pop up با قابلیت بسته شدن (امروزه دیگر مرسوم نیست)

3. دارای جایگاه مشخص با قابلیت بسته شدن

 

طراحی بنر تبلیغاتی شما چگونه باشد:

اگر بخواهیم ساده بگوییم, بنر تبلیغاتی شما باید به سان ویترین مغازه‌ای باشد. ویترین مغازه در عین حال که باید جذاب باشد ولی کل اجناسش را همانجا در معرض نمایش نمی‌گذارد تا به نحوی حس کنجکاوی مشتری را برانگیزد که به داخل فروشگاه آمده و دنبال چیزهای بیشــتری باشد, از طرفی دیگر نباید بیش از حد هم مرموز باشد تا جایی که مشتری در نگاه اول متوجه نشود کسب و کار شما چیست و از بازدید سایت‌تان صرف نظر کند.

 

ویژگی‌های بنر تبلیغاتی خوب

1. حاوی پیام مختصر و در عین حال مفید

2. ذکر آدرس تماس

3. استفاده از رنگ‌‌های چشمگیر

4. کم بودن حجم بنر تا حد امکان

5. مشخص سازی تجارت با استفاده از لوگو, نام شرکت و... جهت حک شدن در ذهن بیننده

6. واضح بگویید توقع شما در مرحله‌ی بعدی چیست (اینجا کلیک کنید, همین امروز با ما تماس بگیرید,...)

7. از عکس‌های زرق و برق‌دار استفاده نکنید

8. صادق باشید

9. لحنی رسمی داشته باشید و از شوخی بپرهیزید.

10. مرتبا تبلیغ خود را عوض نکنید.